poniedziałek, 22 września 2014

Ziemniaki pieczone w musztardzie

























W ramach testowania produktów firmy Majonezy z Kętrzyna, dostałam do wypróbowania musztardę kętrzyńską stołową. Musztarda ta ma bardzo wyraźny smak, chociaż nie jest zbyt ostra, co dla mnie jest plusem, gdyż za bardzo ostrymi musztardami nie przepadam. 

Musztardę postanowiłam wykorzystać do zrobienia pieczonych ziemniaczków. Ziemniaki wyszły bardzo dobre, mocno musztardowe. Podałam je z białą kiełbaską.

Pomysł na takie ziemniaczki zaczerpnęłam z bloga Tak sobie pichcę.


Składniki:
Ziemniaki obieramy i gotujemy ok. 10 minut w osolonej wodzie. Musztardę wkładamy do miski, dodajemy oregano i bazylię. Ziemniaki odcedzamy i wkładamy do miski. Mieszamy z musztardą tak, aby ziemniaki były w niej obtoczone.
Posypujemy solą i pieprzem. Ziemniaki wykładamy na blaszkę posmarowaną olejem i wstawiamy do piekarnika. Pieczemy ok. 1 godziny w 200 stopniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz